Vart är du vintern?

SKRIVET DEN: 2007-11-02 KLOCKAN: 18:20:32
Det här är nog den slappaste av dem slappaste veckorna jag varit med om i mitt hela 19åriga liv.
Har vänt på dygnet helt och hållet, lägger mig efter tre på nätterna och stiger upp efter tolv på dagarna.
Nu är det riktigt mörkt ute redan vid kl 16:00 . Skulle tro att det börjar skymma efter 14:00 ungefär.
Dagarna känns korta, men det är ändå himla mysigt när det är mörkt.
Synd bara att man inte har någon att mysa med då!

Något konstigt har hänt, jag känner nästan inte värme eller kyla längre. Vad kan det bero på?
Kan gå ut i shorts nästan men ändå svettas, och idag brände jag mig med platt-tången på örat men kände ingenting, trots att jag fick ett rött märke.

Har inte gjort mycket alls idag. skulle ut och titta i klädaffärer tänkte jag, bara för skojs skull.
Men då jag kom in i samhället såg jag att allt var ju stängt! suck.. Är det en röd dag eller något idag?
Blev att jag gick in på Ica istället och köpte mat, bara för skojs skull det med, för är inte hungrig för fem öre.
Men kan ju vara bra att ha mat hemma ifall man skulle bli hungrig en dag.

Imorgon är det alltså utgång, ville till piteå eg, men så blev inte fallet.
Blir Lappis ist. Men som sagt kan säkert bli kul det med..
Men ska inte klä ut mig, jag vet, man borde göra det, men jag har inget att klä ut mig till i vilket fall som helst så det får bli att se ut som vanligt..

Hoppas affärerna är öppna imorgon. Men spelar kanske ingen roll om dem är det för jag lär väl ändå sova tills dem stänger strax efter lunch.
Snart är det jul, härliga jul.. har redan fått lite julstämning. Brukar oftast inte få det förens så där vid påsk då snön håller på att smälta bort.
Har just gjort en milkshake, glass+mjölk+melom+banan+blåbär. enkelt men gott.

Är så himla träningssugen också.. kanske man måste ut och springa, blir nog gymmet senare i natt.

Ha en trevlig halloween (som förövrigt var i förrgår) Och en trevlig helg.

Har tänkt på mina söta missar idag också...

image12




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback