Jag är bara en illusion

SKRIVET DEN: 2007-10-23 KLOCKAN: 16:55:26
Hur blir man en framgångsrik person utan att behöva lägga ner all sin tid och energi på något man verkligen hatar?
tell me..

urs har ingen ork till något idag.
Känner mig lat, överviktig och mindre vacker.

vad händer med min kropp? Är så trött.
Om du verkligen kände mig så skulle du veta att jag aldrig är trött.
Pratade just med stina, som vill att jag ska komma till piteå halloween.
Lät ju som något som kunde gå vägen, men vi får väl se hur det blir med den saken,

Just nu önskar jag att jag ägde ett solarie, där jag kunde ligga och sova och samtidigt bli brun.
Lyssna på goa låtar och bara slappna av.
Det possitiva är iaf att det är höstlov om tre dagar, OJ bara tre dagar!
Måndagen ska jag till sunderbyn, men resterande dagar har jag inga planer alls.
Vilket betyder att jag kan ägna mig helt åt att plugga i lugn och ro.
Sedan ska jag försöka lära mig spela lite gitar, med hjälp av en ackordlista som jag fått.

Ska vara barnvakt ikväll....
bye


                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback