stressigt...

SKRIVET DEN: 2007-10-22 KLOCKAN: 16:04:50
Okej just slutat skolan, som tur var fick jag skjuts hem.. börjar jobba på 15 min. så jag ska väl ta och bege mig alldeles strax, har inte hunnit äta lunch, och hinner definitvt inte äta middag.

Kommer hem 21:30, fick veta idag att vi ska ha ett oförberett prov imorgon.. när ska jag hinna plugga på det då? 70 sidor? efter jag hunnit kasta i mig mat när jag kommer hem från arbetet? Blir nog inte mer än några få timmars sömn i natt heller. Somnade inte förens sex imorse.. är nog trött som det är.
Vem har smittat mig med denna sömnsjuka?

ska hinna förbereda en redovining också.. och tvätta har jag inte gjort på snart tre veckor.
Har inga rena kläder kvar...

måste kila nu
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback