Dagen i kort..

SKRIVET DEN: 2008-04-24 KLOCKAN: 23:12:09
Efter att ha fortsatt arbeta med mitt pa så tog jag en prommenad till min far. ( bröder & tessan)image191
Där satt barnen och käkade varmkorv, och jonathan hade feber.
Kasper gick på alla cylindrar och gav mig en släng tinnitus, men ni vet ju hur barn är.
Söta och rara, men borde finnas en paus knapp på dem ibland.
Ett stort MVG till alla er som har barn. Jag hade nog inte klarat det så bra som många andra gör.

Efter kaffe och glass så tog jag och far hans "jobbar bil" så att jag fick övningsköra.
I början gick det kasst, fick säkert motorstopp tre ggr på raden, men sedan såg jag att handbromsen var ju inte riktigt nere.
 ( Handbromsen är typ en halvmeter nedanför stolen)
Jag kände mig osäker eftersom jag inte kört på jätte länge, men efter ett tag så fick man in vanan igen. Blev lite körning på samhället samt kvarter där pappa skulle lämna fakturer. Sedan till hedmans och rondell, tillsist en tripp till fjällbonäs där vi kunde se att stolpa (från grannfäjden) var kvar.

image192Jag körde till sist hem till min lägenhet igen. Där fortsatte jag jobba på mitt projektarbete och sedan tog jag en paus vid 21:15 och for till solariet. När jag solat klart var det den där vissel låten, vet inte vad den heter. Men samtidigt som det visslade i högtalarna visslade det någon annanstans ifrån, och jag tänkte : hjälp nu är det någon mördare som ligger under mitt solarie och ska hoppa fram och slå mig gul och blå (paranoida malin)

Men sedan såg jag ju att det var min mob som ringde..
Det var pappa som undrade vart jag var.
Farmor hade tydligen lämnat pengar till oss barn så han ville lämna dem.
Och då fick jag skjuts hem också. bra kod!
Efter det så har jag suttit någon timma till med mitt Projekt arbete och nu skickat in det till min lärare som ska få sätta synpunkter. Imorgon har jag pa möte.

Tycker det är rätt kul att få arbeta med sådant ändå (:
Ibörjan var det jätte trögt, men nu går det på räls nästan,
(om vissa kunde svara på sina mejlar)



Ne nu ska jag snart hoppa i duschen och göra natt.. ska ju upp tidigt imorgon.. suck..
Bara jag vaknar denna gång. blev ju inte så lyckat förra fredagen.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback