Dammsugar jäääkel.

SKRIVET DEN: 2008-04-28 KLOCKAN: 19:26:16

Hej!
PUST. Jag är helt slut i kroppen efter att ha städat hela lägenheten från tak till golv.
Det var egentligen menat att jag och Dan-Banan skulle städa tillsammans, men hans rum var så rööövigt-skitigt så han hann inte ens städa klart sitt, så var jag klar med kök,toa,tv-rum,mitt sovrum och hall. (eller var det bara ett taktiskt drag av dan så han skulle slippa städa!?) I think so..

Hittade förövrigt en korvsnärt, från i julas då dan petade en prinskorv i mitt öga.. snärten jag kastade tillbaka låg i hallen i dans gympa sko.. den såg inte mumma ut.image211
Well well hade tänkt jobba med mitt PA idag, var ju riktigt taggad.. Men Ikket.. Det går inte öppna filen där jag skrivit ner ALLT, så nu är jag riktigt förbannat ist för taggad.. nåväl, får prata med data-gubbarna imorgon.

En milkshake och en snus är vad jag fått i mig idag.. samt en pizza slize från gårdagen till frukost..
är ABSOLUT inte hungrig. Fan nu är det slut på onyttigheterna, denna helg har det blivigt för mycket.

Igår var jag så flitig och tvättade också.. 8 maskiner. blä. och tvättkorgen är redan full igen.. suck. Alla sängkläder, och det jag inte hann tvätta igår.
NU står Dan här och lutar sig över min axel och flåsar rök-stank-andedräkten på mig.. ugh ugh..
Nu blev han arg också.. aja.. bäst att sluta nu innan jag får spö ;)

(Kusin-vitamiiin)

Bye bye

Kommentarer
J:

Tittar in lite bara

2008-04-29 @ 08:38:38
URL: http://starfield.blogg.se
Astrid:

Hej Malin.
Ja, bloggen är nästan som min kontakt med den yttrevärlden på något vis.
Jag är för tillfället arbetslös och sysslolös, men ska jobba i a-jaur under sommaren. Sedan får jag se om jag flyttar till Luleå eller Gotland och går skola.
Själv då?
// Ha de bra!

2008-04-29 @ 11:40:56
URL: http://endrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback