Malin i ett nötskal..

SKRIVET DEN: 2008-04-23 KLOCKAN: 18:13:41
JAG ÄR SÅ SENIL


Steg upp kl 10:00, tänkte gud vad skönt med en hel ledig dag, eller snarare "hemstudier", som jag ängnat flera timmar till nu med mitt pa, projektarbete..  Har till och med fått prata i telefon med en trevlig kille från södra sverige som är jätte hajj på marknadsföring, och är den som ger ut StudieGuiden till alla 15åringar varje år.

Vid fyra tiden någon gång så slog det mig; faan jag är inte alls ledig idag, har ju Nationella provet.. suck.
Det är jag i ett nötskal. men men.. livet går vidare för det, antligen får jag väl göra det sen, eller skippa det, men hade ju helt klart vilja göra det eftersom jag tycker om svenska som ämne rejält.

Har iaf fått gjort väldigt mycke i mitt pa arbete idag, vilket känns jävligt bra. Nu återstår nog inte så mycket och jag kommer nog hinna klart inom den tid som är sagt.

Pratade just med kenneth på telefonen, var hur skönt som helst att bara få prata och höra hans röst. tack!

Förövrigt har jag gått och blivit jätte förkyld, nyser, nyser och nyser hela tiden, när jag blev väckt av min inneboende dan banan imorse så kändes det som att hela skallen var fylld med damm lr något, därför tog jag senare fram dammsugaren och sög upp säkert två veckors damm-elefanter (som britta brukar säga) från golvet.

Fick ett sms av tessan om att komma och äta just när jag åt en sallad som jag tvingat dan att springa och köpa åt mig från OK.. Inte för det att jag är lat, utan för att jag.. eller jo lat blir det ju iaf, men jag orkade inte sminka mig idag, är så skönt att få vara utan smink ibland, och ha en massa salvor i ansiktet för att döda en finne eller två ist.

Eftersom jag redan ätit halva salladen så blev det ingen mat hos tessan och far, utan åt ist klart ur det jag redan börjat på. Pratade just med pappa i telefonen som undrade om jag kunde sitta barnvakt fredag lr lördag kväll då dem ska gå ut och äta, och visst kan jag det! =) Känner att jag umgås alldeles för lite med min familj nu.. vilket är synd! Men det ska återgäldas sen när jag fått klart med körkort och jobb och studier.
Skulle vilja åka utomlands fortfarande.

Prövade btw balklännigar (har jag redan skrivit det?) i måndags.. det gjorde mig sugen att gå på balen ändå, men med tanke på alla körlektioner jag kommer måsta ta för att klara kortet så är det inte alls möjligt. Så att spara pengar och mödan så har jag iaf till sist beslutat mig för att inte gå iaf!

ne nu till annat.. vi hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback