Mobiltelefon!!

SKRIVET DEN: 2008-04-05 KLOCKAN: 14:06:33
Vaknde i morse, eller snarare halv elva av att chefen från solbacken ringde och sa att dem ville gärna att jag skulle jobba där i sommar. Men det blev inte så mycket jobb som jag hade hoppats på. från vecka 25 till vecka 32.. dock sa hon att hon skulle sätta in en massa extra dagar vecka 33-34 och att jag säkert behövdes några extra veckor.. så jag hoppas på mer mer mer jobb!
Från jobb till annat..

Pappa ringde kvart i ett idag och sa: Ta på dig kläder så åker vi till expert och kollar på en mob telefon.
Jag låg fortfarande i sängen och hade inte tvättat bort gårdagens smink pga min trötthet efter all barnvakt.. Men för en ny mobiltelefon kan jag gå ut som ett härk!
Jag mötte hans halvt översnöade bil med en halvmeter snö kvar på taket utanför min port sedan åkte vi iväg till expert och NU är jag en k810i rikare! Good code.
Väldigt snällt att jag fick en ny mobil.. det var väl behövt =) En jätte bra 20års present!
Så nu ligger den på laddning och jag ska dricka kaffe.

See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback