Mycket snö...

SKRIVET DEN: 2008-04-05 KLOCKAN: 13:59:44
Lördag idag.. har snöat nästan en halvmeter i natt.  suck....
Jag som hade sett fram emot den smältande snön i vårsolen, samt se hur den härliga asfalten smälter fram.
Igår var jag i forsheden, hos min mor och var barnvakt, åt hennes gubbes son..son! Theo.. väldigt söt bebbe på 10 månader. Var inga problem alls. han var hur söt som hellst, och sov mest hela tiden. Man ville nästan att han skulle vakna så att man fick busa lite. Sedan fick jag träffa skipp the dog. En hund som min mor och hennes gubbe "tagit över". Väldigt söt han med.. !

Kl 03:30 var jag hemma igen.. trött, övertrött och speedad av allt godis jag tryckte i mig.

Gick nästan inte köra bil hem för vägarna var oplogade, spåriga och heeeemska!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback