Tänker på er alla.

SKRIVET DEN: 2008-04-20 KLOCKAN: 13:04:12

Vila i Frid!


image167


Mina tårar har du redan fått    Inga ord av kärlek inga tankar jag inte redan tänkt, mitt farväl har jag redan tagit, djupt inom mig har jag en grav, för alla osagda farväl för alla redan tagna    . Men ett farväl är ej föralltid, adjö är inte slut. I allas tankar finns du, där finns du alltid kvar.


















Vid himlens grind
image166
där blåser en vind
från närmaste stjärna

så sval mot din kind.

Vid himlens port
står tofflor på rad
när barfota änglar

går molnpromenad.

I himlens sal
är väggarna blå.
Där talar vår herre
med stora och små..

sorg och saknad tills vi alla möts igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback