Cut or not?

SKRIVET DEN: 2008-08-06 KLOCKAN: 16:30:31
..........Är så himla sugen på att klippa mig, men jag är ju fegheten själv när det gäller mitt hår.
Det måste nästan falla av själv för att jag ska bli korthårigare..
I veckan har det varit så jäkla slitet så att jag har varit tvungen att kapa det sammanlagt 1 dm, bara för att det ska gå att borsta. Har alltid haft ungefär samma frisyr, så om jag nu ska klippa mig vill jag att det verkligen ska synas, så funderar på att klippa det kort.. väldigt kort.. men .. oh.. tänk om det blir skit fult?!
Alternativet är att klippa lite + permantenta (vilket gör det kortare också).. .
Men om det går att permanenta mitt hår vet jag inte.. skulle inte tro det.. får väl fråga någon expert.

Mer volym är då ett måste..

Cut or not?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback