I did cut it..

SKRIVET DEN: 2008-08-11 KLOCKAN: 15:43:50


Okej.. det blev efter många om och men så att jag klippte mig iaf. Och nog var det väl väl behövligt.. det tyckte frissören med..
Har gruvat mig ändå sen i fredags då jag bokade friss-tiden.. Och hade ingen aning om HUR jag skulle klippa mig.
Jag tycker ju om lååångt hår, som man kan göra massa frissyrer med, bara tjorva till osv.. Men.. det var ju det där med att vårda det då.. att tvätta osv går ju hur bra som helst, förutom att man behöver MINST en halv balsam flaska för att ens få kammen i håret.. men sen då? Nej där tar det nog stopp.. hårborsten sitter fast i hårskallen och där får den sitta tills jag antligen får ut den eller blir av med 764 hårstrån !

Jag vet inte hur resultatet blev, men ack va skönt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback