God Morgon!

SKRIVET DEN: 2008-12-12 KLOCKAN: 14:52:41
Japp jag sover till Middag nästan alla dagar..
Drömde i natt att jag inte tog mig fram till jobbet, att jag hamnade på fel jobb hela tiden.

Idag är det den 12 December, och mina jul känslor är helt borta. Kanske är det för att det inte finns någon snö här,
eller för att jag vet att jag ska jobba hela jul. Vilket som..
Imorgon är det lucia väl? Det måste man ju nästan se, det är ju då julkänslorna flödar som mest..

Jag har börjat om på mitt sluta-bita-på-naglarna-försök, vi får se hur det går denna gång!

Vi hörs!





















Kommentarer
E.:

Kom hem nu, jag saknar dig!!!!!

Vad händer mellandagarna? Fest med mig?

2008-12-12 @ 16:35:21
J.:

Hej Malin.

Hitta just din blogg(:

Vad händer för dig på nyår? Jobb lr?

Vi måste ses någon dag.



Puss puss

2008-12-12 @ 16:36:40
Malin:

Hej

Jag jobbar jul / nyår och ja alla roliga dagar. Men tror jag ska ut en sväng iaf, Man kan ju inte ha tråkigt hela jul bara för jobbets skull, eller hur?!

Vi får ta och ses någon dag!

Vi hörs. Puss

2008-12-12 @ 16:39:04
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback