På vift i skåneland.

SKRIVET DEN: 2008-12-19 KLOCKAN: 17:51:20
Igår (torsdag) var "Rosa" så snäll att ta med mig på en liten sightseeing i skåne.
Vi såg havet, Sveriges Sydligaste spets, fick se när dem gjorde spettkaka, som man tydligen bara får tillverka på detta ställe. Besökte några andra platser och tog en fika samt pratade. Väldigt trevligt.
Snart åker jag hem... kommer sakna vissa saker/personer här enormt mycket.

Bildspecial från igår:


Jag blir genast badsugen

 ( Klicka för större foto)


Jag har närmre till moskva/ London/ Paris, än hem till Arvidsjaur.




Söt Rosa



























Vem kan inte gilla skåne?

Kommentarer
Joel:

Fina bilder! :D Skåne i all ära men.. nej fan.. aäe.. klvuen dära.. hoppas ni har det nice!

2008-12-19 @ 17:57:47
URL: http://haegglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback