Fredag..

SKRIVET DEN: 2008-02-08 KLOCKAN: 14:37:33
Veckorna går såå snabbt. Redan fredag och ja, som sagt veckorna springer iväg.
Min praktik på solbacken har börjat i Tisdags, trivs riktigt bra där och alla är då så trevliga.
Ska göra bort min praktik helg i helgen så nu väntar tre tuffa dagar. Men sedan är man ledig i tre helger, förhoppningsvis! =)

Urs har riktigt dåligt samvete över att jag inte gjort bort nå skolarbeten ÄN!
Jag vet.. jag är slappast i hela världen!
Och mina kilon jag skulla bränna bort, dem sitter fortfarande fast på kroppen.. suck..

Men.. trots allt detta känner jag mig glad, gladare och lycklig! =)
Det är DIN förtjänst!

Promenad i kväll
Samt snöskottning..
och förhoppningsvis plugg.. för det är ett MÅSTE!

Inatt skulle jag/vi försöka se när lammen tystnar eftersom jag inte sett den ännu, men somnade tyvärr ifrån den.
Nytt försök i kväll (?) ska dock upp tidigt, imorgon , praktiserar från 06:45 - 21:15 ..

Hörs och syns.. p.s ( tagigt bort min datanörd stämpel från pannan nu)

Kommentarer
buuän:

jaså du är ingen data hacker längre då...hmm har du skaffa pojkvän oxå..trevligt

2008-02-08 @ 18:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback