2007 Vs 2008

SKRIVET DEN: 2008-01-10 KLOCKAN: 13:24:23
1. Hur upplevde du år 2007?
Början av 2007 var underbar, började smått träna efter nyår och det blev många långa kvällsprommenader.
Bodde tillsammans med min dåvarande pojkvän i en tvåa mitt i samhället, hade nära och bra till allt.
I slutet av mars började jag umgås mer och mer med stina. Vi blev riktigt bra vänner, härmed också en del långa kvällpromenader tillsammans, Men dock slutade dem oftast på statoil, Därifrån gick vi sedan hem med en kaffe, och en massa trisslotter. Min ekonomi var inte sämst, men inte heller jätte bra. I början av sommaren tog det slut med pojkvännen, men som tur var hade jag stina vid min sida. Sommaren tillbringades med stina + en massa jobb. träffade någon i sommar och det blev sena nätter och tidiga morgonar. Samt flytt till egen lägenhet och avlivning av min älskade katt alfons.
Minns också dem gånger man satt barnvakt åt kasper, också Ida min kusin.
Början av hösten flöt på, men sedan kom mörkret och "höst-deppen".
Första snön kombinerad med en flygolycka och en gammal klasskompis som omkom..
Sedan har tiden som mest rusat iväg. Varit på praktik i piteå 4 veckor och sedan flyttade Dan, en klasskompis in.
Jul-lovet ett brutet revben och mycket dator och vips var det 2008!
2. Var du kär 2007?
Kan man väl säga att jag var, JA : )
3. Hade du ett bra sexliv?
Klart jag hade, helt toppen!
4. Var din ekonomi bra eller dålig?
Blev väl sämre då man blev själv och hade egen bostad, sommaren gick fint, men sedan blev det mycket nudlar och ingen shopping :P
5. Vad var det roligaste under hela året? 
 Det är min lilla hemlighet. 
6. Kommer du att vara kär det här året?
Japp, det kommer jag att vara, det är jag övertygad om ;)
7. Vad kommer du att ändra på? -
Mina matvanor, mera sömn, och kanske, (bara KANSKE) sluta snusa, samt sluta samla på mig en massa skolrester!
8. vad tror du kommer vara det roligaste  år?
Ingen aning, den som lever får se. Har inga planer ännu, men hoppas på en massa resor, och nya äventyr. Men studenten lär väl vara bland det roligare får jag hoppas!
9. Kommer du att vara snäll 08?
Jag kommer att vara sååå snäll tomten..
10. Vad är ditt mål 08?
Mitt mål 2008, är att klara skolan med betyg som jag kan leva med, sedan förflytta mig söderut, och hitta ett dugligt jobb.

Ida Lestander, Frida Fjellström, Ida Eriksson, Anna Renberg, nu ska ni svara på dessa frågor där ni bloggar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback