Bättre..

SKRIVET DEN: 2008-01-15 KLOCKAN: 18:18:59
Nu känns det bättre, nu har jag fått en inblick på mitt liv..
Och en diagnos kanske..(?)
Känns inte så lockande, men kanske blir bättre..

Så mitt samtal med läraren var faktiskt (lyssna noga nu) BRA!
Känns som jag kan fixa det här nu, och jag fick till och med motivation, synd bara att provet imorgon kommer gå åt helvete för att jag inte har någon litteratur som är duglig.
Måste nog börja göra dugliga böcker...

Nåväl its moving on.. Not fast.. but still.. its moving..

Såg Linas kvällsbok igår med dan, hahaha..
- From now on you can "runk" by yourself.. and just so you know.. I never hade an orgasm with you..!? (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback