Pay-Day.

SKRIVET DEN: 2008-01-31 KLOCKAN: 20:50:40
Som sagt, this is the worst day ever, men dock bara av en aledning, alla räkningar ska vara betalda.
Aldrig kul att se sina pengar dra åt ett helt annat håll.. pengar som man kunde haft mycket annat roligt för ist.
Shooobree! Aja.. vad gör man?!

Kom just hem från far. Danne min lilla lillebror, fyller imorgon 18 år. Jag kan ej fatta det, nyss var han ju den där lilla gossen som alltid fick vara Mamma när vi skulle leka mamma-pappa-barn. Och nu är han 18 och kör snart bil.
Tiden rusar minst sagt iväg. Well.. jag grattade honom idag eftersom jag och Dan imorgon drar till piteå över the weekend.

Vi var på dollar idag, Snåltarmen dan köpte 5paket nudlar för 10kr.. Och sa sedan med glääädje : Fatta Malin det här kan jag äta nu i tre dagar minst, och det kostar bara 10kr.

Från snålhet till snällhet, Någon som vill göra en massa-massa-massa skolarbeten till mig?
Nej.. jag tänkte väl det.. suck!

Ska tydligen bli snöstorm, med namn tuva.. , och i belive it, för det har redan börjat snöa en hel massa här.
Vi får väl se om Dans berömda 242:a (med vindrutetorkare från dollar, 10kr st) Tar sig ändå till Piteå.. Jag föreslog att vi skulle ta med skidorna ifall vi blir fast någonstans.. men vi får väl se om dem rymms.

see you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback