Syftet med krig är att inte dö för sitt land, utan låta fienden dö för sitt

SKRIVET DEN: 2008-01-25 KLOCKAN: 09:48:11
Skjut mig ut ur en 15,5 cm Haubits F, så jag får se livet under mig .

Malin är världens sömntuta och har inatt endast sovit 1.5 timma.
Men.. kanske, KANSKE får sova mer sen,


Nu gäller det att vara snabb, duscha i Dans AXE- schampoo (?) (slut schampoo, balsam, duschtvål och smink)
Sedan ska jag dra till bussen.. puh, med möjligtvis en spypåse i ena fickan!


image117

Sedan blir det att hälsa på chrille, Robert och HOEL! Samt en massa katter + en hund (?)
Kommer bli skoj! : )

Övrigt nytt..

Jag, Malin Lestander skulle verkligen behövt köpa det ena och det andra, vettefan när jag handlade sist, var nog år och dar sedan.. Och jag har kanske, möjligtvis samt förhoppningsvis kvar pengar efter att hyran, elräkningen, komunal (?) -räkningarna är betalda! Ihope.. skulle som sagt behöva lite dusch-produkter samt övriga artiklar +MAT!
Som förövrigt är något min mage skriker om just nu, känns som stackarn inte fått mat på en vecka trots bullen igår och rikligt med mat dagen innan...

Jag önskar iaf er alla en väldigt trevlig helg! Vad händer och sker för er övriga? skulle vara kul med en kommentar ibland, jag vet ju trots allt att ni är en del läsare (!) Senast var det iaf minst 40 som hade kikat in..

Kommer en del filmtips efter helgen skulle jag tro, eftersom både Hoel och jag är en stor beundrare av krigsfilmer, Men eftersom jag Malin (upprepar mitt namn för att inte glömma) Har goldfish-minne Jääärnet, så vet jag ju inte "tittlarna" på alla i den genren jag sett.

image116

Några är iaf:


  • Braveheart
  • Patrioten
  • Apocalypse
  • Pearl Harbor
  • Behind enemy Lines
  • We were soldiers
  • Hart´s war
  • Rädda meninge ryan
  • Deer hunter
  • Musa
  • Schindlers list
  • Plutonen
  • Kingdom of heaven
  • Hotel rwanda
  • G.I Jane
  • The Bridge on river kwai
  • Life is beautiful
  • Patton
  • The Great escape

Några jag måste se.. kanske igen:

  • Örnen har landat
  • The bridge on river kwai 2
  • Yamato/Den sista striden (Asiatisk/143)
  • Is paris burning
  • Anzio
  • Ambush
  • Savior
  • Trippel cross
  • Two men went to war
  • Memphis belle
  • The last drop
  • Führerns elit

Även lite shoootingstuff! Och om jag har tur så kan jag en eller annan vals på synthen också.. *hoppas*

Jag önskar iaf er alla en väldigt trevlig helg! Vad händer och sker för er övriga? skulle vara kul med en kommentar ibland, jag vet ju trots allt att ni är en del läsare (!) Senast var det iaf minst 40 som hade kikat in..(Eller är det du IDA LESTANDER som loggar in från alla ip-adresser och läser??) Good luck på toxic by the waaay! =)

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback