En vacker Lördag..

SKRIVET DEN: 2008-07-26 KLOCKAN: 23:34:40
Alla säger att det varit så fint väder idag.. och det fick jag känna när jag cyklade hem på cykeln från jobbet.
Var säkert 25 grader och klockan var 21:15.
Har jobbat sen kl 06:50.. och är inte trött.! Vad är det för fel på mig?

Nåväl..
förutom att jag hittade min guldfisk död i skålen idag så sitter jag just nu med färg i håret + att jag klippt av nästan en dm av hårtopparna SJÄLV.. för att det var så slitet...
Får väl gå till frissan sen och fixa till.. men är rädd att jag kommer hem utan hår därifrån då.
För hon lär väl säga: "- Meeen guuud, ditt hår är så slitet, vi måste ta fram rakhyveln", eller nått!

Ne nu ska jag he mig i duschen, för jag jobbar 9 h imorgon.. och börjar tidigt även då.
Ha det bra alla....

Kommentarer
BLONDINA:

9 h? vad jobbar du som? :P

2008-07-26 @ 23:41:00
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback