Inte trött..

SKRIVET DEN: 2008-07-25 KLOCKAN: 02:05:03
Igår när jag lagt mig vid 01:00, så kom lillebror Kasper ner, (som sovit från det att han slutade dagis tills då) till sängen där jag sover nu. Han var pigg som en mört, så jag abd honom komma och sova med mig en stund. Vi låg och pratade i nästan en timma. Han är så himla smart för att vara så liten (3år). Han berättade historier om björnar vid namn larsson och lirsson osv. för att jag skulle somna. Funkade nog ganska bra, för jag minns inte slutet på historien. Vaknade mitt i natten av att Jonte skrek, men somnade ganska snabbt om, och blev väckt senare av kasper.

Tur att han väckte mig, för ute lös solen och skulle jag sova längre skulle jag bara vara trött hela dagen. Har bara jobbat några timmar idag, slutade 21 och på jobbet var det som vanligt full rulle. Väl "hem-kommen" så blev jag jätte pigg. Vi satt uppe och surrade jobb och liv tills klockan var strax efter 23. Sedan satte jag igång Wii. och spelade lite Gitar-Hero, men det gick som vanligt kasst så blev sur och böt till tv:n i stället.. men där var det ju som vanligt bara skit och datorn ville inte koppla upp sig på internet så det hela slutade med att jag och min andra bror daniel och hans tjej jenny böt rum, så nu ligger dem i antons rum och jag i dannes för att kunna spendera natten vid datorn.. eller ialla fall tills jag blir trött.

morgon ska jag och min mor flytta dem sista kartongerna, och jag ska städa lägenheten klart.
Jag hoppas också att jag får min lön imorgon så att man har råd med snus till läppen och klorin till avloppen.

Hade nog inget vidare viktigt att dokumentera idag. Jobbar i helgen + måndag sen är man ledig en ynklig dag och sedan jobb jobb och jobb! ska verkligen bli kul att få lön i Augusti.. suger dock att man får lönen en månad senare..
Klockan är strax över två och jag är inte trött.. konstigt, har nog jobbat för lite idag!!
Vi hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback