Ledig dag..

SKRIVET DEN: 2008-07-07 KLOCKAN: 16:15:05
Idag är jag ledig, skönt!
Min första plan var att sova till kl 12:00, men den planen sprack 09:nått imorse..
Sedan blev det en go macka och lite mys framför tv:n.
Sedan ringde mor min, som var påväg till mig.

Hon hade med sig Hulda och Skipp så vi tog en prommenad med dem och kikade sedan lite på samhället.
Håller på att tvätta nu.. väntar på att det ska torka och sedan blir det förmodligen nått att äta, jag är vrååålhungrig.

Fått bilder från lägenheterna i älvsbyn. Det var både fördelar och nackdelar.
Den som hade vindsvåning och var relativt stor och mysig hade pytteliten toa och man skulle betala uppvärmning (låg mitt i "stan") dock egen ingåg.
Och den som hade stor toa hade små sovrum dock fördel med balkong... så vi får väl se..!

Jobb imorgon igen..  Måste börja flyttpacka snart också!



//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback