(?) (?) (?)

SKRIVET DEN: 2008-03-21 KLOCKAN: 11:43:04
Jag trodde det skulle vara kul med kommentarer, men ack vad jag bedrog mig"!!
Det är ju frustrerande då man får en massa inlägg, som skriver som om dem kände mig, och visste allt om mig, dock en del fel men ändå. Med anonyma avsändare.. who is this people???
Någon verkar då tro att söderut är piteå.. hmm. lite mer sol hade jag väl hoppats på.
Just nu vill jag bara att det ska bli den 30:onde så man får lite chash, och kan börja leva igen.
Nåväl nyvaken (09:30) och nu duschad, samt fått kaffe i magen och en snus under läppen. gott!
Snart jobb.. till 21:10. .
NU: Plugga ...

Vi hörs!

Kommentarer
Anonym:

Vill du inte så vill du inte...

Bye...

2008-03-21 @ 21:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback