Matte heeela dagen.

SKRIVET DEN: 2008-03-13 KLOCKAN: 09:59:32
Enda utsatta lektionen idag är ta daaa.. MATTE!
Matte en timma, som första lektion 08:20-09:20
Sedan Håla till 13:30 och sedam matte då från halv två till 16:00.. BIG SUCK!

Tänkte vara pluggo och gå till trafikskolan och göra lite faser medan man väntar på lunchen, vilket idag är PALT!
Men som vanligt så var alla FEM datorerna upptagna. Man blir ju lite småirri att dem har så få datorer när typ 200 elever ska göra faser samtidigt.. Och inte nog med det,. nytt för i år är att dem bara har öppet till 16:00 den tid man slutar alla dagar.. suck igen!

Får väl NÖTA programmet jag har hemma då ist.

Och till alla nyfikna, så tänker jag inte ge er mer ledtrådar. Åkte skidor det gjorde jag med Någon..
Och om jag kan få barn eller inte det märker vi väl säkert någon gång. Men det är inte så att jag NU vet att jag inte kan få barn.. det är inte det som ligger till grund att jag just nu inte vill ha några. Men den viljan kommer säkert förändras ett antal gånger i framtiden. Men jag hoppas iaf att om jag någon gång ska ha barn, att jag då väntar tills jag är minst 26-27 år. Att jag har ett bra yrke och en bra inkomst, ett stadigt förhållande och ett boende som fungerar. Sen har jag också märkt att ens åsikter förändras lätt när man är i ett förhållande, vill killen absolut inte ha barn, så är det ju inte så att man själv trånar efter det, men kanske just på grund av att man inte vill ha barn med någon som själv inte vill...

Blir förövrigt jobb imorgon 9,5 h i köket
Sedan jobb heeeeela påskhelgen på solbacken.

Åter till plugg... Men vi hörs!

Kommentarer
Anonym:

Jo tack matte suger... =/
Hur Norrländskt e inte palt då... =P Haha.
Lycka till med körkortet än en gång!
Ja d där med barn ordnar sig. Livet e långt & man vill hinna med mycket innan något sådant ska infinna sig i vardagen... & att vänta tills du e minst 27 om du nu vill ha barn tycker jag inte låter som någonting. Vänta lugnt åtminstone till d... Chilla :)

2008-03-13 @ 23:53:53
Anonym:

Jo tack matte suger... =/
Hur Norrländskt e inte palt då... =P Haha.
Lycka till med körkortet än en gång!
Ja d där med barn ordnar sig. Livet e långt & man vill hinna med mycket innan något sådant ska infinna sig i vardagen... & att vänta tills du e minst 27 om du nu vill ha barn tycker jag inte låter som någonting. Vänta lugnt åtminstone till d... Chilla :)

2008-03-13 @ 23:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback