Påsklov.

SKRIVET DEN: 2008-03-20 KLOCKAN: 12:35:55
Okej, nu har man tydligen påsklov..
Imorgon blir det jobb på solbacken, samt lördag 10h och söndag från 07:00-21:00.
Sedan är man nog ledig . Men då blir det plugg i sinne och svett för på torsdag ska jag skriva prov, som jag redan nu vet att det kommer gå skit. Sedan bär det av söderut torsdagskväll till söndag. Sedan tillbaka och skriva prov, samt pa-möte med maud och möte med kommunstyrelsen ang mitt pa, samt ska jag träffa en klass i nian och göra en undersökning, sedan prov på torsdagen igen.

Det var dem närmaste dagarna.

Nu blir det 20 maskiner tvätt.. och nej jag skojar INTE!

sedan plugga teori och pa.

Bye bye

Kommentarer
hemlige molgan:

jaha så killen bor söder ut??är de nån militär du skaffat dig??lite jobbigt me så mycke tvätt.är du lat å tvätta eller är de svårt å få tider..hade bra

2008-03-20 @ 16:27:47
:):

Ja "lov" & "lov". Du verkar inte ha så mycket lov i alla fall... Så mycket som du jobbar! =/ Tycker d e starkt av dig att klara av d när du pluggar! Kämpa på bara så kanske du blir rik!... ;P Du e inte vilken tjej som helst! :) Du e ju Superpower Malin!! =)
& SATAN i gatan vad du måste ha kläder flicka lilla!! =O E d verkligen sant?? I så fall e du jävla cool =P Lycka till i alla fall! :)
& Pite ligger ju liite södderuut... ;P Hehe.

Puss hej.

2008-03-20 @ 20:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback