Skön dag..

SKRIVET DEN: 2008-03-24 KLOCKAN: 21:40:33
Brände för ett tag sen en hel cd-skiva med bilder från min mors dator.
Satt här om kvällen och gick igenom varenda bild/video. Dem flesta bilderna var från "kekke-malin" tiden och en del sen innan. Haha, ja man fick sig både ett gott skratt och många roliga minnen kom tillbaka. Kul att ha kvar!
Och vad man förändras själv.. shiit!

Här är en bild på min katt Alva (t.vä) som sprang bort för nått år sedan och en på Alfons som kattunge:

image127 image128

Sedan några old random kort på mig (haha):

image129 image130


Nej nu måste jag plugga lite innan jag ska lägga mig i sängen framför tv:n.
Imorgon ska jag jobba igen, till 21:15,, så kanske bäst att försöka få sina 6timmars sömn så man orkar.
Har förövrigt träningsvärk i hela kroppen, och har inte ens tränat.. bra kod om inte annat.
Hade inte alls ätit bra dem två senaste dagarna, eller snarare inte ätit alls, och den enda vätskan som intogs var typ kaffe, så idag har jag tagit igen det med en massa nyponsoppa och gudars vette vad.

Blev btw bastu igår hos pappa, riktigt varmt och skönt.
Nu skulle en solning, eller utlandsresa sitta som handen i handsken.. den 27:nde april får man troligen en relativt bra lön så då kanske man kan lägga undan någon krona till framkommande planer. Det blir nog första gången sen augusti som jag kan känna att jag har pengar och inte behöver snåla. naaajs.
Dessutom har jag och Daan-banan kommit överens om att vi ska dela på hyran, så nu känner jag mig ännu mer lycklig, (det betyder alltså att jag inte kommer vara luspank efter alla räkningar, utan kan unna mig fast föda) bra va? haha..
Ne som sagt.. plugg nu.

Fast.. jag har en massa kul att berätta;
1. Om dans tandborste och dens äventyr
2. lureriet om bajs-hunden
3. Dans cigg på vift
4. Att jobba med Dan..

Kan ju berätta om bajshunden idag, för den går snabbast..
Jag lurade idag dan att jag köpt en hund, trodde han skulle bli sur/arg, och det var liksom hela vitsen med skämtet, men istället blev han glad och sprattlig och liksom förväntans full.. till och med när jag visade bilden på hunden jag sa att jag köpt:
image131

Han kunde allt om rasen och började forska om den på
internet.
Själv tycker jag hunden ser ut som en bajshög.
visst den ser kramgo ut, men stackarn.

Han vet inte att det är ett skämt ännu, fick ju dåligt samvete
nu när han blev så glad. Kanske får köpa en bajshund till
Dan helt enkelt

Vi hörs.







Kommentarer
Odrater:

Söötste flickan, sööta katter men hunden ser fan ut som bajs. Stackars hund. Man vet ju inte om man ska skratta eller gråta

2008-03-25 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback