Skoldag!

SKRIVET DEN: 2008-05-06 KLOCKAN: 12:16:24
Äntligen, äntligen äntligen ser jag ett slut med mitt projektarbete. Har just skrivit ut skiten, och nu återstår bara kopiering och ett papper som ska skrivas ut i färg. skönt.
Men.. vi ska redovisa skiten också.. för treor och tvåor.. suck! Jag hatar att redovisa.. min scenskräck är fullkomligt oändlig i alla de skeden.

Pratade just betyg och Maud sa: Du ligger mellan vg-mvg.. med en bra redovisning är det fullt åtkommligt med ett mvg!
Det gjorde mig ju inte mindre nervös...

På en timme drar jag till trafikskolan... suck!

I helgen ska jag och sötnöten sitta hundvakt åt vovarna.. (:

åh jag är less på skolan.. Prov torsdag, prov lördag, prov nästa fredag, sen .. FÖRHOPPNINGSVIS inget mera prov.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback