God Morgon?!

SKRIVET DEN: 2008-11-25 KLOCKAN: 22:31:21

M4ll4nBr4ll4n med lingon i skallan.

Jag fick verkligen en chock när jag vaknade idag. 16:00 var klockan..
Somnade vid 8-9 tiden imorse och vaknade på eftermiddagen.
Nu kan man verkligen säga att jag vänt på dygnet.
Igår kväll spenderade vi tiden framför tv:n med en jätte pizza.. ungefär mer än hälften är fortfarande kvar.
Och som vanligt tog man en jätte bit för att ma var så jätte hungrig, och tänkte, bäst att ta en stooor bit, för man hinner nog inte ta en till innan dem andra slukat upp pizzan. Men orkade inte ens vad jag hade tagit för mig, och som jag nämnde innan så är mycket av den kvar. Filmen vi såg, var någonslags skräckis, får inte många pappersrullar av mig. Den var inte värdekass men absolut inte bra. så två pappersrullar av 5 möjliga kanske

Everybody loves Mandy Lane.
B-ig thriller.
ΘΘ


Ikväll har vi åkt till Yttersta en sväng, hälsat på Ruth och Anders samt sötvira..
Det var mycket trevligt.

Ikväll är planen att jag ska vara vaken hela natten och morgondagen för att ställa tillbaka dygnet.
Hur nu det ska gå?
Förra veckan gjorde jag likadant, men lyckades då ist vara vaken ett helt dygn till.. så det var ingen återställning där inte.



Har förövrigt lyssnat på en massa julmusik idag, Tror mian julfeeelings är tillbaka efter en massa massa år utan. ;)




Det var norrsken över hela himlen när vi åkte mot Älvsbyn igen.
På Torsdag blir det Arvidsjaur och Fredag troligen Jörn..
Sen vette klån?


HejHå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback