En Tisdag...(7:nde oktober)

SKRIVET DEN: 2008-10-07 KLOCKAN: 23:15:01
Godkväll.
Dagen började med att man fick veta att skolan ska läggas ner, troligen efter jul. Mohaha, who cares?
sedan historia, hem och städa lite, sedan möta jessica och joel på KÖnsum. Vi köpte allt man behöver till att äta tacos och sedan åt vi så klart en massa TACOS! Vilket var gott.

Sedan så åkte joel till piteå medan jag och Jessica tittade på alla avsnitt av en dokumenter som handlar om ett gäng som söker till polishögskolan. Man får se hur det går på testerna, gallringen, skolan och jobbet, sedan hur dem har det 10 år senare. Vid halv nio(?) gick jessica hem och jag bänkade mig framför datorn och msn.
Gjorde också lite bilder åt jenny samt hennes kille på photoshop, lekte lite med andra ord.



Nu ska jag sova.. FYS imorgon (jag är  förkyld ) Men måste man så måste man!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback