Photoshop och Eva Cassidy...

SKRIVET DEN: 2008-10-08 KLOCKAN: 17:01:35
Har fastnat i photoshop igen.. mindre bra!
Men och andra sidan är det faktiskt rätt bra, för att tiden går så hiiimla fort, och en tid som går fort är VERKLIGEN något som behövs i Älvsbyn!

  
             1                             2                                 3                     = FLUMM!

Har varit på gymnastik idag, jimmi i klassen skulle lära oss och det var JÄTTE KUL, även om min volter kanske inte alls var lika bra som hans.. *Host*! Sedan blev det gymmet för joel och malin. Men var ganska tungt med denna förkylning.
I natt ska jag tjuv-tvätta kläder, för det finns ju ingen tvätt-tid då man väl ska boka..

Har börjat sova jätte dåligt också, varför? ?
även om jag bara får 3-4 timmars sömn per natt så somnar jag inte före 03:00 nästa natt heller.
MAN BORDE FÅ SOVA DÅ MAN ÄR TRÖTT.. PÅ MORGONEN ALLTSÅ!

Nej nu är joel sur så jag får väl byta ställe att tråka på så han får ha datorn.. suck!


Kommentarer
kitty:

Vilken fin blogg :D

2008-10-08 @ 21:56:06
URL: http://kittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback