FYS!

SKRIVET DEN: 2008-09-01 KLOCKAN: 17:21:24
Idag måndag, så har vi haft fys-träning med intervall träning. Uppför jätte backe, ner för jätte brant backe.. och sen blev det bara värre och värre i ca 40 min. sen joggning igen .. och jag är helt slut. Har jätte ont i vä lår sen igår och det blev då inte bättre av detta. På Fredag kommer dommen.. FYS på winternet i boden..  VILL INTE! Men.. man får se det på den ljusa sidan; det kan ju inte bli sämre, och man lär ju ha förbättrat sig till våren!

Nu har jag fått mitt nya schema också, kommer läsa hiA tisdagar på morgonen och maB på onsdagar.
Så har fått låna en bok så att jag kan börja jobba hemma eftersom dem redan började med denna kurs för två veckor sedan. Dock krockar denna kurs med en prepol kurs, men man får väl arbeta mer hemma med matten kanske?!

I veckan blir träningen mild, eftersom vi inte får ha träningsvärk på fredag (inte heller snusa 1 h före. hur nu det ska gå?!)

Well well.. Vi hörs senare i veckan..

btw.. köpte nya spring skor idag, det fjärde paret på två veckor.. skit sköna.. så nu har man då skor så att der räcker!

Bye

Kommentarer
Frida:

Shit, vad har du gett dig in på? ;)

2008-09-04 @ 01:35:14
URL: http://friida89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback