Innebandy.

SKRIVET DEN: 2008-09-10 KLOCKAN: 16:59:30
Just hemkommen från fys passet. Idag hade vi riktigt ROLIGT, hör och häpna!
Innebandy tills svett blev blod och blod blev.. eh en halkrisk för personer som försöker spela bandy utan skor (D.banan)
Well well.. tror inte det blir någon mer träning idag, kanske en jogging tur eller lite styrke för armarna (behövs), men känner att benen har fått jobba nog mycket dessa tre dagar..

Helgen kommer tillbringas i en mindre rolig mattebok.. thats it!
Men NÄSTA helg, ska jag fanimej hem tror jag!

Hmm.. Något annat att berätta?  hmm.. nej det händer nog inte så mycket här i Älvsbyn.. TUR för oss som måste bort med fläsket då inget att göra blir lika med träning. INGET ATT GÖRA = TRÄNING! ( förstår du Dan?) bra..

lite bilder igen..

Thelma bebis..                Telma nu

 

Mindre vacker          Jag torterade Dan
  

söt misse                       Thelma sover i min handväska
 

Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback