Måndag...

SKRIVET DEN: 2008-09-15 KLOCKAN: 23:07:25
Har inte hänt något kul alls idag..
Skola, storhandlat.. IGEN.. Mat alltså.. lagade fisk till lunch/middag, solade, såg tv, badade, pluggade andra världskriget.
Well thats about it ! Var jäärnet sugen att gymma, men låter kroppen vila idag.. eftersom ingen annan var taggad.
Men imorgon blir det stenhårt igen.. Jag hoppas att musklerna kommer att träda fram snart.. fast jag får väl ge det en månad eller två innan resultat kommer synas. Bara jobbigt att vänta..
Nåväl inget nytt med andra ord..

<imorgon = Historia (andra världskriget) GYM GYM GYM..

I helgen kanske jag åker hem, beror på.. var ju ett tag sedan nu.
Men vad ska man hem och göra när alla ska bort eller jobbar ändå?
ÄH vi får se, broder 1 och två ska tydligen vara hemma iaf.

Måste skriva in mig på körskolan imorgon också.. haha.. Jag bara går runt i en cirkel känns det som..

runt runt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback