Tankar.

SKRIVET DEN: 2008-09-16 KLOCKAN: 19:34:57
1. Packa kläder och dra till ett annat land imorgon.. 
Plus (+) : skulle vara kraftigt skönt. minus (-): alla problem är kvar när man kommer hem och alla pengar slut.
2. Sälja allt jag äger och åka hem..
Plus (+): Slipper släpa med en massa jävla saker hela tiden, slipper oroa mig över att ingen kan hjälpa, Behöver inte ha en lägenhet bara för att alla saker ska rymmas-> kan åka utomlands eller bara bort när jag vill.. Minus (-): Måste antagligen börja köpa nya grejer direkt jag kommer hem och skaffa lägenhet för att jag inte ryms någonstans..
3. bo kvar här till juni sen sticka söderut.
Plus (+)  Får betyg..    Minus(-) behöver inte betygen egentligen + jag orkar ändå inte gå skola på ett par år. csn lån för ämnen jag inte behöver..
4. packa en ryggsäck med lite vatten och knäckebröd och rymma ..
Plus (+)skulle vara skönt, och bra för motionen  Minus (-) vem ska betala mina räkningar och ge katten mat? hur länge räcker ett knäckebröd? till ok?
5. bli lesbisk.
(+) ??? (-) ????

5. Gå och lägga mig i soffan och fortsätta vara nedstämd och se vad tiden säger.
                        YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback