21 år gammal och 1år ...klokare?!

SKRIVET DEN: 2009-04-06 KLOCKAN: 23:52:31
Nja, något klokare vet jag inte om jag blivigt men.. mycket har definitivt hänt..
Så mer efarenhet av det vi kallar livet måste jag väl fått.

6/4 1988
Min mor vaknade kl 05:00 och hade små värkar, åkte sedan till min mormor och där ringde hon barnmorskan.
Därifrån fick hon åka till piteå BB och var framme där 10:20
Min far kom 11:00 . Kl 13 hade hon kraftigare värkar och fick ligga på förlossningen
krystvärkarna kom kl 18:50 då blev det förlossningsbordet för mor min.
Hon krystade fyra gånger och sen ploppade en 48 centimeters mallanbrallan på 2940gram ut. (kl 19:05)

Detta vill jag anteckna för min egen del, dels för att det kan vara kul att läsa senare om man själv en dag ska ha barn och också för egen del..

Nåväl det är nu 21 år sedan och snart fem timmar sedan.
och detta är första gången jag firar min födelsedag utan mina föräldrar.

Nu ska jag krypa i sängen, ska nämligen jobba imorgon, 07-16.. Kommer bli tufft för mig som inte har stigit upp den tiden på väldans lång tid.

Tack för en underbar dag i övrigt =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback