God måndagseftermiddag!

SKRIVET DEN: 2009-04-13 KLOCKAN: 14:57:21
Hej!
Idag mår jag bra, konstigt nog, för igår mådde jag inte alls i närheten.
Hade världens humörsvängningar, och ville bara lipa.. Men idag är det bra, än så länge!
Vi tvättade hela gårdagen också.. från kl 1:00 på lördag natt till igår kl 01:50 .. sega vi äro!
Så nu har vi två tvättkorgar, en stor korg med hjul( tillhör tvättstugan) och en ikea påse, fulla med ren ovikt/ostruken tvätt.
idag har vi alltså vad vi gör. .

Somnade till wonderboys inatt.. vid typ 4-5 tiden .
Jag vaknade pigg som en mört kl 12:20 idag! Men Danne han sover fortfarande!
Jag har hunnit raka mina ben, borsta tänderna, tagit vitaminer, suttit på balkongen och solat mina fräknar, läst lite i en bok, diskat och plockat lite.. Nu väntar jag bara på att min sötnos ska sova färdigt.

Vi hörs! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback