JÄVLA CSN!

SKRIVET DEN: 2009-04-16 KLOCKAN: 14:29:17
Fått en inbetalning, eller snarare en påminnelse, ang en räkning, som jag aldrig fått.. en som tydligen gått till älvsbyn.
Men ingen har då gett mig den räkningen.. tack!!!!! ÅHH..
så denna månad ska jag betala in 3t kr innan den sista... Fattar inte vart jag ska få dem pengarna ifrån..



Gick in på hemsidan och hitade deras telenummer.. se vilken glad kille..
Men nej inte fick jag prata med honom, ist fick jag prata med världens PMS kärring..
Well det hela slutade med att jag fick göra en avbetalning på 2 månader.. alltså dela det på hälften..
Men det skulle kosta sa hon.. jag fattar inget...


Kan tänka mig att hon ser ut ungefär såhär..

Ne nu måste jag hoppa i badet, fyllde det för 30min sen.. det är väl iskallt...
Hörs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback