Halloj!

SKRIVET DEN: 2009-08-17 KLOCKAN: 16:15:23
Är fortfarande i piteå. Helgen har tillbringas med stina hemma hos henne i öjebyn. Vi hyrde tre filmer varav två var skräckisar. Vilket ledde till att vi igår inte ville gå ut med hunden i den svarta natten innan vi skulle sova.. Vilka adrenalinkickar man får av att bli rädd alltså.

I lördags så var jag och stina på loppis där jag hittade en massa massa fina barnkläder (en hel ica kasse full + lite till) för bara 200kr. så det var verkligen ett fynd. Igår träffade jag joel och hans familj samt blev bjuden på mat.


Jag och Daniel (broder) i Piteå då jag gjorde mitt ultraljud för några veckor sedan!

Vi höres...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback