Kick-kick!

SKRIVET DEN: 2009-08-20 KLOCKAN: 13:15:38
Nu kan man lugnt säga att den lilla/lille krabaten där inne sparkar. Ibland kan man nästan inte sova för att hon/han rör på sig så mycket.  Idag kunde jag känna en JÄTTE spark.. hade handen på magen och hela handen rörde sig. Undra om det är "normalt" att man ska kunna känna så mycket redan?! Jag som skulle känna mycket senare enligt barnmorskan!

Igår var jag och tittade på en helt UNDERBAR lägenhet, en trea.. Och OM jag vill ha den alltså. Problemet är bara den HÖGA hyran.. suck! Men tydligen kan man få bostadsbidrag när väl barnet kommer så då blir det ju lite billigatre.. men hur ska det gå framt tills dess? Jag som inte ens har en enda möbel heller.. suck!

Marknaden har satt igång idag.. HÖSTmarknad.. låter VÄLDIGT deprimerande tycker jag!
Men å andra sidan så är det mindre lång tid kvar till JUL!!!.. Denna jul är väldigt efter längtad!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback