Vänt på dygnet...

SKRIVET DEN: 2009-08-23 KLOCKAN: 00:12:05
Jag har lyckats vända på dygnet. Inte bra!
Så i natt somnade jag kl 06:20 eller något sånt.. vaknade 14:15..

På måndag börjar jag jobba igen och ska upp jätte tidigt.. hur ska det gå?! Jag ser då inte fram emot det alls.
ikväll har jag varit med Inger en stund, och lille wille så klart.



William - söt som socker!


Har varit lite orolig idag eftersom jag inte känt nå sparkar men så fort jag satt mig här vid datorn så började det sparkas som tusan igen :) skönt!
Jag har också fastnat för ett namn nu till den lille krabaten i magen. Jag tog ju reda på könet vid ultraljudet. Jag vet att man inte ska vara så säker på att det stämmer, men OM det stämmer så har jag ett namn.=)

Ska försöka lägga mig på någon timma.. om det går. kanske sticka en stund, det var ju några dagar sedan nu.
Har ju fått en lägenhet nu också, vet inte om jag skrivit det innan..? kanske jag har. senil som man är. Men iaf så är det en jätte fin trea. Men jag har inte en enda möbel.. eller nått. suck!
Så om någon vet av möbler som är frächa som ska säljas så hör gärna av er.

Jag vill göra om designen på min blogg, FRÄMST headern.. men det tar ju sån tid så det får bli lite senare, men det kommer en ny så småning om..

Kram på er alla!

Kommentarer
Inger:

Är det de namnet du sa i förr går?

2009-08-23 @ 18:39:46
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback