En dag med Matti..

SKRIVET DEN: 2009-02-05 KLOCKAN: 01:28:41
När jag vaknade idag var jag så J*vla förkyld... men det blev bättre under dagen.

kl 12:30 Följde jag med "Matti" till skivarp på dekans tattoo.
Jag ville titta när han tattuerade sig, och sedan boka tid för eget "bruk".. haha






Vid 15:30 var han klar.. med sin hundratusende tatuering, eller något i den stilen, men bra blev det såklart! Han spontan gjorde en på fingret också.. tokfan ;).. Men gillar spontana människor.. så +++ tre plus till dig!


Sedan fick jag ju mig en tatuering också, men utan färg.. i nacken, ett PYTTE PYTTE hjärta, bara för att få känna hur det känns att bli tattuerad. Och NEJ det var INTE smärtfritt, men lätt värt det.. så nu ska jag skissa lite mer på min tatuering och kika lite på nätet..  Vet bara inte vilken jag ska göra nästa vecka .. Vi får se helt enkelt.



Sedan   åkte vi till Ystad och kollade på hav, bilar, byggnader osv , fin stad!


  
Efter det åkte vi en sväng till hans morsfarsa och kikade på skitsöta hundar, varav en är mattis..
Och till sist åkte vi till hans lägenhet en sväng..

   

Nu är jag TAGGAD på en tattuering!

btw.. snusen är svart i skåneland..


och för att inte tala om mjölken...


Hej så länge, eller som man säger på skånska.. haj kaj!

Kommentarer
Stina:

Haha sunsen är svart här upp också :P

2009-02-05 @ 10:44:41
URL: http://stinabakke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback