I skåneland för andra gången...

SKRIVET DEN: 2009-01-17 KLOCKAN: 20:38:44
Japp då var man här igen, med kort varsel.
Kom i torsdags, överraskade Danne på hans 24a års dag. 
Lite lustigt att jag prick för ett år sedan då danne fyllde 23 hade skrivit på min blogg, "Undra vad han gör när ytterligare 365 dagar gått"  eller liknande. ;)

Carro, Hannah, Timpa och Claudia samt rosa firade också hans födelsedag=)
Skit kul att se Dannes face då han öppnade dörren och vi alla var där !!!!
Underbara människor hans vänner och familj.

Igår var jag ut i malmö med Claudia på staaaan.  Hon shoppa som en galning och lärde mig vad kilklack (hur nu det stavas) är för något. Pinsamheten var att jag senare på kvällen när vi skulle ut och äta på en restaurang svimmade.. =(
Pinsamt i sinne!


På måndag ska jag ut och söka jobb..


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback