Äntligen ledigt..

SKRIVET DEN: 2009-07-13 KLOCKAN: 00:34:23
Då har man jobbat hela veckan.. och hela helgen. Jag ska inte ljuga.. därför ropar jag: JAG ÄR HEEEELT SLUT!
Men nu har man då ledigt imorgon, vilket känns underbart. Och ja.. jag har som vanligt en massa planer uppbokade. Men vad vore livet utan sådant?!

Nu måste jag säga GRATTIS GRATTIS till min kusin Ida som fyller 20år idag. Synd att jag jobbade så länge idag.. Men imorgon kommer jag och våldgästar dig!

Igår hade förövrigt min kusin Annika och hennes karl Per barndop. Deras son Helmer döptes till.. Helmer såklart! Haha
Tyvärr jobbade jag även då så hann inte vara med i kyrkan, men hann träffa dem senare + halva släkten på församlingshemmet. Massa god tårta hade dem gjort och alla var så fina.

Min kär far hade tagit med sig min kamera i kyrkan.. han är ju ingen toppfotograf (inte jag heller) Men blev ändå gode stolt över att han fick igång den + kunde ta kort.
Sitter just nu och försöker redigera lite bilder.. men denna dator är inte alls lika snabb som dem jag är van vid så varenda liten bild tar ca 30min.. så har just gett upp efter några enstaka bilder:



  



Kommer väl fler eftersom...

Nu ska jag sova.. är superdupertrött.
Natti natt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback