Det känns "tryggt".. =)

SKRIVET DEN: 2009-07-01 KLOCKAN: 23:16:16
Haft fullt upp även idag.. Gick introduktion i förmiddags också men allt flöt på så bra så jag fick gå lite tidigare eftersom jag sedan skulle börja om 15 och jobba kvällen.. ! Så på mitt break gick jag ut på samhället och shoppade lite dop-presenter.En försenad till Inger och sen en till Annika och p(Ä)rs bebis Helmer. Men jag lär väl jobba på deras dopdag! BLÄÄÄÄ! Sedan gick jag en stoor omväg hem till Inger (haha tänk att man inte hittar i "stora" Arvidsjaur fortfarande och har bott här i princip hela sitt liv). inger låg och sov och jag råkade väcka henne. Sen fick jag ju hålla i William.. Han är SÅ söt =)  Efter besöket där gick jag till OK.. träffa jenny en snabbsväng, (hon jobb ju denna) köpte en sallad och gick sedan hem till Annika och käkade upp den. Sen fick jag ju hålla en till SÖT bebis. Som dessutom bestämda sig för att kräka ner mig =) haha!  Var där i två-tre timmar sen gick vi till frasses och käka glass som Annika bjö på!  Sedan fick jag rusa till jobbet igen.. där var det fullt ös- medvetslös från start till hemgång.. Fick jobba över en skvätt men det gör då inget. Vid 20:30 så sluta jag .. Gick hem till Jenny och snacka lite åt en kaka och hämta tandborsten jag råka glömma hos henne. Sedan kom pappa och hämta mig.. vi åkte till deras sommarstuga och hämtade nå grejer.. och det blev en lycka för 20000 mygg som fick smaka på mitt blod.. aja då har man då gjort många lyckliga på samma gång. Synd bara att det ska klias så förbannat. Men hä gå väl över de me!

Imorgon jobbar man som tur var endast från sju till halvfem.. skönt att slippa kvällen för en gångs skull.. Sen ska jag jobba extra på solbacken på fredag! Men lördag och söndag ska jag mest sova tror jag!=) För sedan jobbar jag hela veckan och helgen..





Jag mår SÅ himla bra nu.. Borde kanske inte alls må så bra som jag gör.. Men det kan inte bli bättre känns det som..
Allt flyter på som smort. Visst det hade ju varit pricket över i:et om man fick va med den man älskade.. Men livet är surt ibland och jag har tur som har det så bra ändå. Vet inte om det är graviditetshormonerna som ligger på topp eller om allt bara blev så mycket bättre då jag fick komma hem. Man känner sig som en helt annan person, som den Malin man brukade vara.. Tror man blev lite konstig där nere då man inte hade någon att umgås med eller snacka med om allt och inget som jag är van vid här.. jag behöver verkligen det sociala, då mår jag som bäst! Och det kan man ju lugnt säga att man har här hemma. Så jag har då lärt mig en sak.. aldrig mer lämna alla nära och kära, vänner, och den natur & miljö man verkligen älskar.. Okej jag ska inte lova nått, men kommer då aldrig mer flytta så långt bort att jag inte kan hälsa på så ofta det bara går. !!! Vem som helst hade nog blivit deppad av att förflyttta sig så långt och sedan känna sig isolerad från omvärlden då man är van att flänga runt bland olika människor som en galen apa!  Och det ÄR skit svårt att hitta nya vänner, speciellt då man inte har någon rödtråd att starta från. Men nu är det som sagt toppen och jag njuter till och med då jag arbetar så svetten rinner under armarna! Dessutom är det härligt när dem gamla förstår vad man säger, och jag dem!=) Haha,,

Ne nu ska jag nanna.. är SÅ trött.. blir inte så mycket sömn dessa dagar.
Ha det så bra.





Kommentarer
Inger:

Det är så kul att du mår bra, så tråkigt när du var ledsen..



Jo, den dop klänningen hade även Kevin och Amie. Mor köpte den och nu ska den gå i släkten :) I underklänningen skrivs namnen in (hela namnen) födelse datum och dop datum. :)



Kram!

2009-07-02 @ 00:31:23
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/
Inger:

Tack!



Jo, men vi brukar alltid ha väldigt väl städat, men eftersom att jag och William hälsat på mina föräldrar varje dag denna veckan. Så blir det tyärr stökigt! Hahah, jag hoppas att du får Siljes lägenhet. Vore så kul :)

2009-07-02 @ 01:12:49
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/
Annika:

Glöm inte att se unga mödrar ikväll kl 20! jag tycker då det är bra :p

2009-07-02 @ 16:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback