Jobba är jobbigt...

SKRIVET DEN: 2009-07-16 KLOCKAN: 22:07:46
Fast ändå ett jävligt bra tidsfördriv.. Tänk vad dagarna kanske skulle gå sakta utan jobbet. På ett sätt trivs jag jätte bra.. Men jag är så trött, det är bara det!  Speciellt då man är uppe så länge på kvällarna, för att man verkligen inte kan sova fast man försöker, , och JO jag är jätte trött.. Man har så långa långa pass varje dag känns det som.. så man hinner inte med annat än jobbet. som idag.. började 06:50 och kom hem strax efter 20..   äta lite, sen duchen och nu sotter jag här.. Funderar grymt mycket på sängen nu. 10h imorgon också.. sen är man ledig heeeela helgen. GUD SÅ SKÖNT!

Ska va hundvakt hos mor min.. så ska sova, sova och sova..
Men just nu är jag så badsugen.. så jag måste hitta en fin sjö någon dag att bada i. där ingen kan se mig!

Ntaii natt.

Kommentarer
Åsa:

här kan du bada ostört.. jag lovar ancha bada naken förra veckann kram

2009-07-16 @ 22:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback