Sega FREDAG!

SKRIVET DEN: 2009-07-10 KLOCKAN: 21:24:21
Snacka om seg Fredag.. känns som dagen aldrig skulle ta slut.. somnade dessutom på min lunchrast kl 14.. och sen dess har jag varit dötrött!!  Pappas syrra och hennes man + barn var här hemma då jag kom hem..
Annika har ju dop imorgon så det lär nog bli fullt hus i kyrkan!  Tyvärr jobbar jag ju, men kanske kan ta min lunchrast lite senare.. men det beror ju på hur det är på avdelningen..
Sitter och äter risen nu.. MMMMm.. va gott=) Ska nog lägga min snart börjar ju 6:50 imorgon.. och ska hinna duscha, äta frukost och göra mig fin på morgonen.. + cykla till jobbet som numer tar typ 20 min MINST.. och jag som trodde på kanske max 10.. 
Men det blir väl som igår.. Man är för trött för att tvätta av sig maskaran, somnar i den och hinner inte tvättabort eller sminka dit nytt på morgonen för att man snoozade tills det var 30min innan man skulle börja.
Hoppas det inte regnar på morgonen.. ösregnade nu när jag cykla hem..  Well well Nu ska jag nog försöka sova!

NAttinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback