Tröttare än tröttast!

SKRIVET DEN: 2009-07-14 KLOCKAN: 20:56:08
Steg upp halv nio imorse efter några fjuttiga timmars sömn..
sedan var det bara aytt duscha och he sig iväg till frissan.. ALLTSÅ TOKCYKLA!!!! Satt där över tre timmar.. sedan gick jag till Annika, och vi gick vidare till samhället och handlade lite samt tog en fika på Greya knut.. Vid klockan 16 cyklade jag hem igen.. trött som tusan var jag.. städa lite grann och sedan åt mat. Just nu sitter jag barnvakt.. eller från kl 17:30 ungefär..
För pappa och Therese fyller ju år idag! GRATTIS GRATTIS! Dem är i storforsen som sagt i tidigare inlägg har jag för mig?!








Nu hoppas jag att dem små ska somna snart så jag med får krypa i säng.. fattar inte varför jag är så trött just idag.
Dem ligger nere i mitt rum . . och har just druckigt sin gagga! Annnika och Helmer har varit och hälsat på en stund också!

Natt natt på er. Imorgon blir det jobb igen.. suck.. 06:50-16:50..

Hejdå!

Kommentarer
Inger:

Grattis till dem! i efterskott dock :)

2009-07-16 @ 01:22:59
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback