FEEET!

SKRIVET DEN: 2009-06-11 KLOCKAN: 15:17:47
HJÄLP JAG ÄR MED I EN otäck dröm.. eller?
Nej den drömmen jag hade hoppats att vakna ur, den levde jag tyvärr i. (nu låter det som att nått jätte hemskt hänt) Men för mig är det just idag Jätte hemsk, för jag kan bara ha ett par jeans.. ETT par.. och jag är BARA i vecka 13.. vad hände?
+ att dem jeansen jag fick på mig sitter jätte tight och egentligen är mina "slapp-jätteförstora-hängbralla-jeans"...
Antar att dem kommer vara mina "dem enda som sitter-jättefula-måste hapå mig, för jag har inga andra-jeans" i nån vecka.. tills jag inte kan ha dem heller! För två veckor sedan kunde jag ha mina vanliga jeans.. dem satt ju lite tight.. men nu saknas det minst 5cm för att jag ska kunna knäppa dem.. HUHUHU!!!!

well well.. vad gör man? Får helt enkelt köpa fler mjukisbyxor och gå omkring som en "jag bryr mig inte om hur jag ser ut alls-tjej" och " va? är det inte snö ute fortfarande-flicka"..

Jag har ändå inte ätit jätte onyttigt.. inge godis dem sista veckorna ens..

aja jobb nu!=P BLÄÄÄ

Kommentarer
therese:

Ett tips, Om du kan ha dina vanliga jeans, men inte får igen dom i gylf åh knapp vid midjan.. Använd en hårsnodd som håller ihop jeansen i midjan, sätt fast den i knapphålet åh dra den runt knappen, funkar toppen om man har ett långt linne över sen :)

2009-06-16 @ 13:17:17
URL: http://tvikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback