God -lördag- morgon!

SKRIVET DEN: 2009-06-06 KLOCKAN: 11:16:08
Har stigit upp för en liten stund sedan, Daniel sover fortfarande.. Inte så konstigt dock, för jag tror han var vaken halva natten. Jag vaknade då flera ggr, en gång låg han kvar i sängen, nästa satt han på datorn, därnästa i soffan osv..
Så jag låter väl honom få sova någon timma till, men sedan måste vi städa, handla och börja förbereda maten!

Jag har inte gått på toaletten på 9 dagar!! Men jag antar att det har med graviditeten att göra! läste någonstans att man får jätte dålig magsmältning osv.. att man oftast är hård i magen.. (tänkte att ni ville veta) hahaha. . Ne men..  Jag vågar inte äta så mycket, tänk om jag spricker???!
Igår åt jag massa katrinplommon på jobbet, samt tog en slurk  laktulos..
sen blev det inte så mycket annat i matväg eftersom jag mådde så otroligt illa igår..
Jag hoppas att det ger vid sig snart.. Barnmorskan sa att det  bara skulle bli bättre efter tolv veckor.. men mamma berättade att hon kräktes varje morgon i typ nio månder då hon skulle få mig...  Jag hoppas FÖR BÖWELEN inte att jag också måste göra det!!!

ugah... när man talar om det..
vi hörs...!!=)


Kommentarer
Tilda:

Hej Malin!

Ser att du funnit kärleken? Vad roligt & änn roligare att ni väntar tillökning!!!!G R A T T I S !!

Kram från Älvsbyn

2009-06-06 @ 12:23:21
Elvira:

Grattis, Malin!! :) Önskar er all lycka!

2009-06-06 @ 23:42:53
URL: http://metrobloggen.se/fastfrusen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback