Godmorgon!

SKRIVET DEN: 2009-06-21 KLOCKAN: 11:51:30
Somnade inte förän klockan var 05 imorse.. och vaknade 10.. =/ Försökt att somna om men det går inte..
Just ätit lite rester, för att se om illamåendet kanske släpper.. Har vaknat flera gånger i natt och haft jätte ont i magen, kramper.. har känts som man har magsjuka nästan.. Men det har då gått över nu som tur var!! Jag åt faktiskt lite godis inatt, kan det kanske vara boven till min magsmärta? Sedan åt jag två citroner och en Lime´(tack inger).  Imorgon är det måndag igen.. Även om tiden känns gå så sakta så går den ju i allafall framåt, och tur är väl det?! 



Vad dyrt det är att flyga nu.. är det kanske pg.a.finanskrisen?! När jag flög hit ner sist i januari så betalade jag 1100kr för en biljett.. Nu över 2500kr.. SUCK! Men nu ska jag då inte flyga på ett bra tag. Jag HATAR att flyga dem planen som går till Arvidsjaur.. Nextjet flygen... dem tar flera timmar, är helt skrotiga och låter så man nästan får ha hörselkåpor på sig. Man tror allvarligt att man ska störta.. Så JA.. jag gruvar mig för det. Jag måste börja packa min resväska.. och alla kläder också.. hur nu dem ska rymmas?! Well well jag får väl ta ännu en STOR rensning.. tycker jag gör det varje månad, och har ändå lika mycket kläder kvar.. Men har ändå aldrig nått att ha på mig.. suck.. Kanske borde köpa större kläder.
Allt är såå smått. När man handlar vill man tro att man är lika smal som man var för några år sedan.. eller så kan man ha kläderna 1 gång sen när man tvättat plagget så sitter det plötsligt så snävt. Thats life....




Kommentarer
Inger:

Det stavas Lime

2009-06-21 @ 18:46:08
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/
Marius:

Du är ju galen som äter citron bara som det är!:O



Huvva, ryser vid bara tanken!

2009-06-22 @ 04:14:16
URL: http://sweetbabyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback