Ischias

SKRIVET DEN: 2009-06-09 KLOCKAN: 17:21:09
Då sitter man här med ischias..

( Ischias=  ryggvärk som strålar från ryggens nedre del ut i ena benet och ibland ända ned i foten. Det finns också falsk ischias som bland annat kan bero på överbelastning av ryggen. )


.. Men det är nog lite självförvållat idag..
Har städat hela lägenheten, diskat, skrubbat hela balkongen.. så nu är den inte grön längre..
Skulle bara gå ned med några väskor i förådet men då sa det stopp.. Gode gud vad ont det gör när det tvär ilar i hela benet.. denna gång också på framsidan.. ?! Hoppas att denna smärta försvinner sen när man inte är gravid längre.
Annars har jag varit på ganska gott humör idag.. man har ju sina up and downs.. Men dagen idag har varit min! haha..

Vissa dagar är man full med konstiga känsliga hormoner..
 För någon dag sedan tyckte jag jätte synd om  den gröna halsbrännan i pepcidduo reklamen haha, ni vet den som blir utskickad i snön.... Jag menar.. hur normalt är det hahahah?!  och hör jag en fin sång så kommer det tårar i ögonen.. haha ja det är helt galet.

Funderar på att baka muffins.. ?! Har ju en massa ägg i kylen som gick ut i lördags ,, undra om man kan använda dem?!
Får gå och titta..

Ha det bra alla!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback